Kampanjat ja tarjouksetHyötyajoneuvotAsk Ford

Sovellusta ei voitu ladata laitteeseen

Jos kohtaat sovelluksen latausongelmia, kokeile alla olevia vaiheita.

  1. Tarkista, onko mobiililaitteessasi FordPass-sovelluspäivityksiä.
    • Jos päivityksiä on saatavilla, lataa ja päivitä sovellus asianomaisen sovelluskaupan kautta.
  2. Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu takaisin sisään.
  3. Tarkista mobiiliverkkoyhteyden voimakkuus ja/tai Wi-Fi-yhteys.
    • Wi-Fi-yhteys
      • Jos Wi-Fi on kytketty pois päältä, kytke Wi-Fi päälle ja yritä muodostaa yhteys.
      • Jos Wi-Fi on kytketty päälle, kytke Wi-Fi pois päältä ja yritä muodostaa yhteys käyttämällä mobiilidataa.
    • Mobiiliverkkoyhteys
      • Jos mobiilidata on kytketty pois päältä, kytke mobiilidata päälle ja yritä muodostaa yhteys.
      • Jos mobiilidata on kytketty päälle, kytke mobiilidata pois päältä ja yritä muodostaa yhteys käyttämällä Wi-Fi-yhteyttä.
  4. Jos sovellus kaatuu yhä, merkitse ylös käyttäjänimesi (sähköpostiosoite, jota käytit sovelluksen rekisteröinnin aikana).
    • Käyttäjänimen saaminen:
      • Valitse Tili sovelluksessa.
      • Napauta Tarkastele ja muokkaa profiilia.
      • Käyttäjänimesi on lueteltu Kirjautumistiedot-osassa.
  5. Kirjaudu ulos sovelluksesta.
  6. Poista sovellus mobiililaitteestasi.
  7. Sammuta mobiililaitteesi 30–60 sekunniksi.
  8. Lataa sovellus uudelleen.
  9. Kirjaudu takaisin käyttäjänimelläsi ja salasanallasi.
    • J os sinulla on ongelmia salasanan nollauksessa, napsauta tästä.

Jos kohtaat vieläkin ongelmia sovelluksen kanssa, ota yhteyttä oppaaseen.

 

 

Ford Finland käyttää evästeitä tämän verkkosivuston sisällön ja mainosten kohdistamiseen parantaakseen käyttäjiensä online-kokemusta.

Voit muuttaa evästeasetuksiasi milloin tahansa Hallinnoi evästeasetuksia -sivulla, mutta tämä saattaa rajoittaa tai estää tiettyjen verkkosivuston ominaisuuksien käyttöä.

Katso lisätietoja verkkosivuston Yksityisyydensuoja ja käyttöehdot -osiosta.